Tuesday, June 17, 2008

Ada ke patut.....

Ni kejadian yang nak aku ceritakan pasal kes hari tu la... Hangitkan ketiak aku jerk.. Alkisah aku nak blk kg aku la kat Johor. Masa aku turun jer dari bas kat klang tu,memang aku perasan ada sorg mamat negro(Afrika) sapa aku... Tau apa yg dia tya? dia tya aku ni malay ke? aku malas nak layan.. Dah x dilayan dia blh follow jer aku sampai bus stand express. Ada ke patut dia nak jadikan aku girlfriend dia... Ish jauhkan la..siap dia kata,malay x best Africa best.. Nak muntah juga aku dengar. Mana idaknya u ols msti tau kan kes-kes warga kita tertangkap kat luar negara pasal dadah.. Klu di bagi RM 1 juta pun aku tak mau.. Besar tu.. Baru luaran.. Huahuahauahua... Tula korang motif citer aku ni ialah.. lain kali jgn jln sorg2 lagi.
Alhamdulillah aku selamat... Aku harap jgn la jadi lagi...

2 comments:

tigrismalaya said...

afrika best ader maknanyer tu huahuahuahua....

eira_sweet said...

klu nak selera lain pe salah ek..
Lain kali jgn jln sorg2...
n jgn jln mlm2...
wokey.......